maanantai 29. lokakuuta 2012

Armo Tukee

"Kun minä ajattelen: "Minun jalkani horjuu", niin sinun armosi, Herra, minua tukee. Kun minulla on sydämessäni paljon murheita, niin sinun lohdutuksesi ilahuttaa minun sieluni." Ps 94:18-19

Armo tukee, uusi ajatus armosta, vaikka on vanha. Raamatusta löytyy aina uutta. Armo on tukenut minuakin ja ohjannut hiljaisuuteen ja lohduttanut ja hoitanut. Nyt tekee mieli kertoa Jumalan armosta toisillekin, armon aarrearkusta riittää kaikille janoaville, nälkäisille, murheellisille ja itsensä pieneksi ja hylätyksi tunteville, armo ei lopu kuluttamalla, vaan kasvaa. Jeesuksen rakkaus on niin valtava, niin korkea ettei yli pääsekään, niin matala ettei ali mahdukkaan, niin laaja ettei ohi pääsekkään, laulettiin lapsena, ja sama on voimassa vieläkin;)

1 kommentti:

  1. Oljenkorsi henkäyksenkevyt
    tuskin näkyvä
    mutta vahvinta maailmassa.

    Tietää hän, jolle taivas on vastannut. - Pia Perkiö Toivon valoa

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.