sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Ystäviksi Kutsutut

"En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni." Joh 15:15

Ystävä, Jumala Jeesus Kristus, minun ystäväni. Vaikka maailma hylkäisi tai joku rakas ihminen, Jeesus ei hylkää, vaan on ystäväni, surussa ja murheessa, ilossa ja onnen aikoina. Mitä enempää tarvitsisin. Löydän aina Ystävän Jumalan Sanassa ja ehtoolisella ja rukouksessa. Voimme myös yhdessä iloita taivaalisesta Ystävästämme Jeesuksesta ja viedä tätä ilosanomaa eteen päin, Jumala Ystävämme Jeesus;)

1 kommentti:

  1. Siitä, että yhdessä voimme iloita ystävästämme Jeesuksesta

    Pidetään huolta toisistamme, hymyillään vähän,
    kutsutaan ilon tuuli huolien helteeseen
    ja annetaan kyynelten virrata, naurun raikua.
    Tämä on meidän vahvuuttamme,
    yksin pärjäämättömien voimaa.
    Ja vielä se, että rukoillaan toistemme puolesta. - Pia Perkiö Tukena toisillemme

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.