torstai 17. tammikuuta 2013

Juurtuneena Elävän Veden Ääreen

"Siunattu on se mies, joka turvaa Herraan, jonka turvana Herra on. Hän on kuin veden partaalle istutettu puu, joka ojentaa juurensa puron puoleen; helteen tuloa se ei pelästy, vaan sen lehvä on vihanta, ei puotavuonnakaan sillä ole huolta, eikä se herkeä hedelmää tekemästä." Jer 17:7-8

Kiitos Jeesus uskollisuudestasi, Sinuun turvaava on juurtunut syvään ja ojentaa itsensä Lähteelle juodakseen ja virkoakseen. Vaikka kuivat ajat ja mustat pilvet olisivatkin tulossa, Sinun Sanasi kestää eikä Sinuun turvaava joudu häpeään. Sinun Sanaasi turvaava ei ole rakentanut hiekalle, vaan hyvälle kalliolle ja se Kallio kestää myrskytkin. Kiitos Jeesukseni Herrani.


1 kommentti:

  1. 2Moos 19:9
    Katso minä tulen sinun tykösi paksussa pilvessä.
    Minä pelkään. Olen avuton ei ole voimaa. Vaikka en voi nähdä Jumalan toimivan, hän on läsnä synkkyydessä. Hän ei hylkää minua sinne. Jumala johtaa myös pilviä. Pilven takana on taivas kirkkaana. Se antaa toivoa. Pilvellä on tehtävä. Saan jäädä, armon alle. Luotan Jumalaan. Hän näyttää kyllä tien, kunhan jaksan odottaa. Tähän odottamiseenkin saan pyytää voimaa Jumalalta. Odottamisessakaan minun ei tarvitse olla yksin. Saan levätä.
    Tulee mieleen, kun istun lentokoneessa. Pilvet alapuolella ja sitten maa ja siellä huolet. Mutta minä vain lepään lentokoneessa valossa ja kirkkaudessa. Valo ja kirkkaus on Jumalan asunto.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.