torstai 28. helmikuuta 2013

Sanan Voima

"Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän, niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin." Jes 55:10-11

Sade on elintärkeätä kasvulle, ilman vettä ei mikään kasva ja menesty. Ihana vertaus Jumalan Sanaan, elintärkeä meille, Jumalan suusta lähtenyt Sana tekee sen mitä varten Jumala sen lähetti eikä koskaan palaa tyhjänä takaisin. Meidänkin sydämme on Jumalan pelto, johon Jumala kylvää, kostuttaa ja ravitsee, ihanan Sanansa kautta. Pienessäkin Jumalan Sanassa on voima itsessään toteuttaa Jumalan päämäärää sydämessämme. Sanassa on itse Jeesus Kristus, Hän on Sana, meidän Herramme. Avartakaamme sydämme Hänelle, emme tarvitse pinnistellä itsestämme Jumalan työtä, vaan Jeesus tekee sen sanassaan ja vaikuttaa meissä. Todellista vapautta:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.