torstai 11. huhtikuuta 2013

Jumalan Huolenpito

"Jumala, joka on minua kainnut syntymästäni hamaan tähän päivään asti, enkeli, joka on minut pelastanut kaikesta pahasta," 1 Moos 48:15-16

Jumala, joka on kaitsenut minua syntymästäni asti, joka näki minut jo ihan pienenä äitini mahassa, jolla on minulle suunnitelma, joka on minulle parhaaksi ja joka antaa minun enkelini kuljettaa minua. Voiko olla turvallisempaa näkyä elämälleen. Kuitenkin elämä haavoittaa ja seinä nousee pystyy ja näyttää siltä, että Jumala on kadonnut jonnekin paksun seinän taa eikä kuule huokauksiani. Kumpa on totta Jumalan Sana vai minun epätoivoni ja hätäilyni miten tässä käy. Jeesus sanoi, ettei Hänen sanansa koskaan katoa, vaikka maa ja taivas katoaisivat. Psalmissa Daavid ruokoili odottavansa Herransa apua ja oli varma että apu tulee ajallaan. Tämä on suuri mysteeri, miksi Jumala antaa odottaa apunsa lähettämistä, mutta hiljaa Jeesuksen edessä ja seurassa Jeesus hoitaa meitä ja sisintämme ja antaa siunauksensa Sanansa kautta. Uskotko sen?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.