perjantai 6. joulukuuta 2013

Isän Rakkaus

Vanhurskas Isä, maailma ei ole sinua tuntenut, mutta minä tunnen sinut, ja nämä ovat tulleet tuntemaan, että sinä olet minut lähettänyt. Ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä. Joh 13:25-26.

Tule Jeesus kansasi luo ja elä kanssamme! Tule joulumme siunaamaan. Jumala Isä tuli luoksemme ja syntyi jouluna seimeen Pyhästä Hengestä, kasvoi ja varttui kuten ihminen keskuudessamme, mutta kuitenkin Jumalanamme. Isä tuli kansansa luo ja auttamaan meitä. Missä on tällainen Jumala, joka elää kansansa kanssa, kuulee kansansa rukoukset ja kantaa kaikki taakkamme. Jeesus pyysi meitä tulemaan luoksensa ja ottamaan Hänen ikeensä kantaaksemme, ja Jeesuksen antama ies on kevyt, koska Jeesus on jo sen kantanut puolestamme (Matt 11:28). Meidän omat taakkamme ja omat tiemme vievät vain pois Jeesuksen luota ja ne ovat raskaita. Mutta Jeesus voi taakkamme kantaa ja antaa siunauksensa kun kuormat painavat, Jeesus Jumalana elää kanssamme jo täällä maan päällä, Hän ei ole kaukana yhdestäkään meistä, jotka Häntä avuksi huudamme ja Hänessä elämme, sanoi mummoni. Tule Jeesus joulumme siunaamaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.