perjantai 27. huhtikuuta 2018

Jeesus Hyvä Paimen ja Jumalamme

Jeesus itse etsii meitä ja meidän läheisiämme, ja sitten vasta voi syntyä usko Häneen Jumalaamme, itse emme voi tulla uskoon, jollei Jumala itse meitä vedä.

Hes. 34:11–12, 15-16

11. Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen. 12. Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet.

15 Minä kaitsen itse lampaitani ja vien itse ne lepäämään -- näin sanoo Herra Jumala. 16 Minä etsin eksyneen ja tuon takaisin laumasta harhautuneen, minä sidon murtuneen jalan, minä hoivaan uupunutta, ja vahvat ja lihavat minä pidän kurissa. Minä kaitsen laumaani niin kuin sitä tulee kaita.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.