tiistai 14. toukokuuta 2013

Virvoitus

Sillä minä virvoitan väsyneen sielun, ja jokaisen nääntyvän sielun minä ravitsen. Jer 31:25

Sielun väsymys, kaiken yltäkylläisyyden keskellä nälkäisenä, kuinka näin? Ihminen janoaa Luojaansa ja saa täyteytensä vain Jumalan kanssa, koska Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa ja Hän haluaa seurustella luomansa kanssa. Jeesuksessa näemme Jumalamme meidän Taivaallisen Isämme, joka etsii lapsiaan ja haluaa olla heille Isä. Jeesus voi täyttää sielumme janon ja ravita meitä sanallaan, jossa Hän puhuu meille. Hän itse tuli vähäksi aikaa tänne luoksemme ja eli kanssamme ja me näimme hänet, kuoli puolestamme ja meni taivaaseen Isämme luo ja nyt seurustelee kanssamme Sanassansa, koska Hän itse on tämä Sana. Emme koskaan ole yksin, kun Jeesus on ystävämme, meidän elämän leipämme.


1 kommentti:

  1. Herra on minun valoni ja apuni,
    ketä minä pelkäisin?
    Herra on minun elämäni turva,
    ketä siis säikkyisin?
    Ps. 27:1

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.