tiistai 19. helmikuuta 2013

Yhteys Jeesuksessa

"Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä niinkuin me olemme yhtä - minä heissä, ja sinä minussa - että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut." Joh 17:22-23

Ihania sanoja Jeesukseslta, Meidän Herraltamme ja Jumalaltamme. Jeesus meissä ja Jeesuksen kautta meillä on yhteys toisiimme, Jumalan rakkauden yhteys. Emme ole yksin, vaan jokainen Jeesuksen oma on ystävämme, vaikka hän olisi kaukanakin. Rukouksen ja Jeesuksen sanojen eli Raamatun kautta voimme olla yhteydessä toisiimme. Vaikka olisimme erossa toisistamme fyysisesti, meillä on silti yhteys keskenämme emmekä koskaan ole yksin. Myös vanhojen kristittyjen opetukset ehtoollisen siunauksesta ovat kanssamme, ehtoollisellahan tapaamme myös poisnukkuneet kristityt, he eivät ole meitä jättäneet, olemme Jeesuksen kautta yhtä.

Kuvassa Irja Aho-Heinilä ja Ruth Mmari Tanzaniassa, Kimbilo-Tanzanian Naisten turvatalo-hankeen voimakaksikko.


1 kommentti:

  1. Ef.5:9
    Valo kasvattaa hyvyyden, oikeuden ja totuuden hedelmiä.
    Jae19-20
    Veisatkaa yhdessä psalmeja, ylistysvirsiä ja hengellisiä lauluja,
    Soittakaa ja laulakaa täydestä sydämestämme Herralle
    ja kiittäkää aina ja kaikesta Jumalaa, Isää, meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.
    -tässä syntyy yhteys toinen toisiimme. Jeesus on keskipiste, josta yhteysu lähtee ja kiitollisuus toinen toisistamme.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.