sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Koti

"Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti." Ps 23:6

Missä on minun kotini? Siellä on minun sydämeni. Siellä voin olla oma itseni, saada lohdutusta vastoinkäymisteni aikana ja tukea uuden päivän alkuun. Siellä iloitaan kanssani ja jatketaan yhdessä matkaa kohti tulevaisuutta. Kuka antaa minulle tulevaisuuden ja toivon? "Herran huone on minun kotini" sanoi psalmin kirjoittaja. Herran, jonka nimi on Voima ja Tahto, ja joka kantaa minua Isän sydämesssä, lauloi Lina Sandell.

2 kommenttia:

  1. Monet on katsellut tämän ikkunan läpi ;)

    VastaaPoista
  2. Sytytän valot ikkunalle,
    vedän verhot sivuun, katan pöydän;
    kaunein liina, leipä ja viini,
    runot.

    Meillä on juhlahetki
    aina kun tulet. -Pia Perkiö Tukena toisillemme.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.